Jumaat, 25 Jun 2010

Spin : Rela (Lagu Baru)


Engkau ku lihat banyak
benar berubah
Sejak akhir-akhir ini
Toleh pun tak sudi
Sedangkan sebelum ini
Tak pernah kau begini
Betapa aku
Amat kecil hati
Mungkin aku gagal
Penuhi
Apa yg kau mahu
Kerana itulah kau muram
tak berkata
Tak pernah ku hampakan
Permintaan mu sebelum ini
Cuma kini aku
tak dapat memberi

chorus
Sedarlah aku kini
Kau pandang kebendaan
Ketika ku diatas tak jemu kau mengipas
Tapi kini aku tiada
Apa lagi orang lain
Mengisi tempat ku
Rela aku kau pergi
rela tiada kekasih
aku tidak akan merintih
kalau punya kekasih hanya tahu
menghiris

ulang chorus

Engkau ku lihat banyak
benar berubah
Sejak akhir-akhir ini
Toleh pun tak sudi
Tak pernah ku hampakan
Permintaan mu sebelum ini
Cuma kini aku
tak dpt memberi

12 comments:

gurlz berkata...

*sedih*
miss him···

Tanpa Nama berkata...

best lagu rela achik..

salbella berkata...

best lagu nie....achik spin is THE BEST....AL-FATIHAH UNTUK ARWAH....MOGA DITEMPATKAN DIKALANGAN ORANG BERIMAN DAN BERAMAL SOLEH

Tanpa Nama berkata...

,lagu2 yg yg sng bagus,dan smg arwah di terima di tempat orng yg ber iman,














rynaz berkata...

i suka sngt lagu ne best lgu ni boleh lh dtuju kn kpda kekasih hati yg trcinta

muhd taufiq berkata...

suara achik the best...x da spa dpt ganti..hmmm

Tanpa Nama berkata...

Achik spin memang trbaik dan terbaik..semoga arwah di tempatkn di kalangan org2 beriman

danish mirza berkata...

Arwah achik ni sebenanya adalah pakcik saya...saya amat sedih dan terkejut apabila dpt tahu yg dia sudah meninggal dunia semoga arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Syaza Liyana berkata...

la..yeke.. wah.. takpe sekurang kurangnya awak ahli keluarga jugak.. untunglah awak.. saya minat dia dari kecik lagi.. awak umur berapa?

Fasya Achik berkata...

best lgu ni.. dr kecik lg aku suka Allahyarham Achik ni. Trkejut bila dpt tau dia meninggal dulu. Dah nk msuk 6 thun arwah pergi. Always miss him. Semoga rohnya ditmptkan di klgn org2 yg beriman. Aaminn..

atiey watiey berkata...

Lagu ni sgttt mngusik jiwa yg tngh trluka...arwah acik tiada sape yg bole mnggntikn nye...arwis adk acik...suara dy xsama mcm arwah...rnduu dgn suara arwah...trkjutt jgk bile dngr time dy eksiden tu...smoge roh arwah tng n aman disana...bnyk2 kn la brdoa..supaya roh nye dicucuri rhmat...aminnnn

Catat Ulasan